close

最近阿,報告作業blablabla沒完沒了,我已對這種事麻木了
甚至阿,有一股想振作當個好學生的決心!

想去看20號的火焰之舞和寒假去EF遊學團卻通通遭拒時在有點激將到,
像徐安妮在FB上PO的"
The brick walls that are in our ways are there for a reason.
They are not there to keep us out; they are there to give us a way to show how much we want it."
I'm so sick of being rejected because of money issue!
我決定,要開始存錢然後跟我那上進的好同學Tina開始用英語交談,我相信大學四年至少能遊學一次!
寒暑假打打工,給我媽洗洗腦XD

覺得自己過得很糜爛,忽然有個想法出現在腦袋瓜:Someday,I'll be too old to do all most anything.So why not use my time in doing everything I want or  things I had to do while I still can.I mean,getting older is the only thing that will happen,people won't be able to get younger.I'm wasting my time.

我想在大學期間遊學或留學,我想拿獎學金blablabla,但是當學生的日子已經不多了,個人學生生涯期間沒做過什麼值得回味的事,就算有大概也就轉系成功這件....

I want to do sth!

 

星期六要跟徐琬婷去吃界和,聖誕節大家要一起過,寒假可以跟阿月玉英一起吃東西一起玩,我好久沒看到他們了!
寒假也想去學開車,還要去找江凌彣然後去他家的店吃超好吃麵包,我同學說要來找我玩

I can't wait!

One last thing,









005food2.jpg


HAPPY 20 year BIRTHDAY to my dear EMMA!!!


but I'm not going to give u an ipod!XD




 

                                                            M
 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    motishachang 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()